.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ذالنور:گنده تر از اینها را ادب کرده ایم

جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران گفت: نظام به اندازه کافی اسناد برای برخورد با سران فتنه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوردر نشست پرسش و پاسخ با حضورشماری از بسیجیان استان بوشهر گفت: برخورد با سران فتنه زمان خاص خودش را دارد که در وقتش با قدرت عمل خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا به کسانی که بعد از انتخابات اعتراضاتی داشتند حقی قائل نشد، اظهار داشت: ادعا این بود که در انتخابات عوام‌فریبی شده و کسانی نیز بودند که نمی‌خواستند مدار قانونی را طی کنند و وقتی تمام قانون را زیر پا بگذارند و قصد فریب نظام را داشته باشند معنی ندارد که به آنان فرصتی داده شود.

جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران در پاسخ به این سئوال که چرا با سران فتنه برخورد نمی‌شود، اظهار داشت: نخست اینکه نظام به اندازه کافی اسناد برای برخورد با آنان دارد، دوم اینکه فکر نکنید عدم برخورد با آنان به خاطر عجز نظام است و ما گنده‌تر از اینها را نیز ادب کرده‌ایم.

ذوالنور ادامه داد: اینها همان‌هایی بودند که بار منتظری را سنگین تر کردند ضمن اینکه ما بحران‌هایی سنگین‌تر از این حادثه را در طول دوران انقلاب پشت سر گذاشته‌ایم.

وی گفت: سوم اینکه برخورد زمان خاص خودش را دارد و اگر با ایشان برخورد فیزیکی شود ممکن است شعله‌های این اختلاف شعله‌ور شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر هر سه سران فتنه را بازداشتگاه بیندازند آب هم از آب تکان نمی‌خورد لذا برخورد با هر کس متفاوت است زمانی برخورد فیزیکی و دیگری عدم برخورد فیزیکی لازم است.

ذوالنور یادآور شد: نیمه دوم شهریور ماه چند نفر به ملاقات موسوی رفتند و اعلام کردند بیانیه‌ای صادر کند تا اوضاع آرام شود اما موسوی به آنها گفته بود صبر کنید مهرماه همه چیز مشخص می‌شود و کار نظام تمام است.

وی ادامه داد: موسوی خوئینی‌ها هم می‌گفت قبل از انقلاب هم ولایت فقیه را قبول نداشتم چه برسد به ولایت مطلقه فقیه اما به خاطر ابهت امام خجالت می کشیدم چیزی بگویم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به حوادث اتفاق افتاده در تشییع پیکر آیت الله منتظری گفت: ‌منتظری کسی بود که خون به دل امام کرد.

وی همچنین با اشاره به عملکرد موسسه نشر آثار امام گفت: کسانی که اخراجی امام هستند در موسسه نشر آثار امام کار می‌کنند و کسانی همایش اندیشه‌های امام را برگزار می‌کنند که جان نثار منتظری بودند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: این نیست که هر کس نسبتی با امام داشت مصون است اما اشخاص را با مسیر امام می‌سنجیم نه امام را با اشخاص.

ذوالنور گفت: منتظری هر کاری خواست علیه نظام انجام داد اما کرامت رهبر معظم انقلاب را دیدیم که پیام تسلیت به مناسبت در گذشت ایشان دادند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.